»Edina stvar, s katero se v tem trenutku še nekoliko ukvarjamo, je odvodnjavanje, ker je bil projekt narejen pred poplavami, zato želimo še enkrat preveriti, ali so vse stvari sprojektirane tako, kot je treba.«
»Trenutno so v teku pogajanja glede cene, tako da se v samo ceno zdaj ne bi spuščala, želim si, da se stvar čim prej dogovori in jaz verjamem v razumne odločitve tako na strani direkcije kot na strani izvajalca.«
»Zavedamo se, da so opozorilni piski moteči, predvsem ponoči, za kar se opravičujemo.«
»Hvaležen sem Ljubljančanom in vsem voznikom, da so prošnje in opozorila pred gnečo upoštevali, saj promet teče bolj normalno kot prej. Vesel sem te gradnje na avtobusni in železniški postaji ter raznih investitorjev v vrednosti milijarde evrov. Za zdaj teče dobro.«
»Življenje in vožnja bosta na tem območju prihodnje leto močno otežena, ampak sem prepričana, da smo skupaj vse pripravili tako, da bo stvar tekla najmanj boleče, kar se da.«
»Predvsem pa računam na strpnost in pozivam vse voznike, tako meščane kot tiste, ki prihajajo v Ljubljano, da pot načrtujejo ali z manj avtomobili, se pravi, da gre več ljudi v isti avtomobil, ali pa se izogibajo temu delu.«
»Izvedli bomo rekonstrukcijo voziščne plošče, vgradnjo dilatacij, zamenjavo krova, lokalno sanacijo spodnjih površin prekladne konstrukcije, vgradnjo nove odvodnje, sanacijo vmesnih in krajnih podpor. Zamenjali bomo ograje, hodnike, robnike, uredili odvodnjavanje na objektu in obnovili vse komunalne vode pod objektom (vročevod, plinovod, vodovod, telekomunikacijski vodi, električna napeljava). Uredili bomo prometno signalizacijo pred objektom in na njem, prometna ureditev po prenovi bo ostala enaka.«
»Predvidena je tudi nadgradnja železniških postaj od Šiške prek Ljubljane, Most, Polja do Zaloga in gradnja novega podvoza na Šmartinski cesti.«
»Opozarjamo, da ima širitev Dunajske ravno nasprotne učinke, saj v mesto dodatno privablja avtomobilski promet in povečuje emisije toplogrenih plinov – te bi morala Slovenija znižati za 36 odstotkov glede na leto 2005.«
»Dejstvo je še bolj skrb vzbujajoče, saj Evropska unija namenja velika sredstva za nadomeščanje osebnega prometa s spodbujanjem aktivne mobilnosti – hoje, kolesarjenja in javnega potniškega prometa; sprejela je tudi zavezujoče cilje za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov do leta 2030 za vsaj 55 odstotkov glede na leto 1990.«
»Vsakršna širitev ceste po naši presoji težav z mobilnostjo ne rešuje, temveč jih še poglablja. V mesto privablja avtomobile, povečuje emisije in hrup, ustvarja neprivlačno in nevarno okolje za pešce in kolesarje, povečuje dnevne migracije z avtomobilom, slabša življenjsko okolje prebivalcev, se posebej ljudi, ki živijo ob prometnici.«